03 augusti 2012

Välkommen Elise!

Den 29 juli kom hon till världen - Elise! Mitt andra barnbarn och Cathrines och Hasses första lilla dotter! Så näpen och söt med stora begrundande ögon och massor av mörkt hår...


Stolt mormor...

Annars är jobbet igång igen i lugnt tempo vilket är skönt att starta med. På kvällarna är det fortfarande lite semester-feeling med grillning och verandaliv och samtidigt den där "ny-termin-känslan" som gör att jag vill komma i ordning, komma igång med de bra rutinerna igen. Så nu röjer jag arbetsrummet lite i taget för nya projekt och på måndag börja träningen igen!

4 kommentarer:

  1. stoltaste mamman3 augusti 2012 kl. 10:02

    Världens finaste!!

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad härligt! VIlket vackert litet barn. Och Du skiner av glädje. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag känner mig sååå lyckligt lottad som har fått så fina barn och nu barnbarn!

      Radera