13 mars 2013

Lena Hoschek design

Jag älskar feminina, fint skräddade kläder som framhäver kvinnliga former utan att vara utmanande och i helgen när jag kikade runt bland mina favoritbloggar hittade jag den här österikiska designern, Lena Hoschek, som gör just såna kläder. Jag blir helt lycklig bara av att titta på alla fina klänningar och andra plagg, alla mustiga färger och vackra tyger! Även om jag inte skulle ha råd att köpa något av henne så är det i alla fall inspiration på högsta nivå för mig. Ta en stund och njut av den här modevisningen...








Och så några somriga plagg....



4 kommentarer:

  1. Men åååå, det verkar visst som att vi har lika smak på kläder :-) Jag har visserligen gärna ljusa färger och mer pasteller än mustiga färger men klädstilen är helt underbar! Skulle kunna tänka mig många saker här ifrån, men så var det det här med pengarna....

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt! Tänk om det fanns mer sånt här att köpa på kedjorna.... men jag har faktiskt hittat en och annan klänning på nätet för helt överkomligt pris och sen har jag sytt en som liknar den gulrandiga längst ner. Mer vackra klänningar åt folket!

      Radera
  2. Svar
    1. Ja det står ju "Eva" över hela alltet :) Give me!

      Radera